11.12.15

Αγάπα τον ήλιο των εραστών της ειρήνης

Βιογραφικό της Μαρίας Καρδαρά από την ίδια

"Η ποίηση είναι 
η αρρώστεια μου και η θεραπεία μου"
Από ημερολόγιο της ποιήτριας


Εγώ η Μαρία Καρδαρά είμαι Ελληνίδα.
Χαρά μου! και δόξα μου!
Αγαπώ την πατρίδα μου
την θεοφόρα Ελλάδα
Αγαπώ και θαυμάζω τους Έλληνες για τον πολιτισμό που χάρισαν στους λαούς και τη Δημοκρατία το ανθρώπινο πολίτευμα.

Γεννήθηκα στο Κατσαρού της Μεσσηνίας  21-3-1924.
Είμαι το τελευταίο παιδί του Αριστομένη Κωνσταντίνου Καρδαρά και της Βασιλικής Δημητρίου Καπράλου.
Ο αδελφός μου Ντίνος Καρδαράς έπεσε υπέρ πατρίδος 31-12-1940.
Η γλυκειά αδελφή μου Ευσταθία Σιώρη πέθανε στις 17-4-1999.
Οι γονείς μου ήταν αγρότες,
Τους αγάπησα πολύ.

Αγάπησα με πάθος την ποίηση!
Αφιερώθηκα στη Λογοτεχνία.

Ευχή μου,
Αγάπα τον ήλιο
των εραστών της ειρήνης!!
Αγάπα τον ήλιο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου